+ Konu Cevapla
1 den 5´e kadar. Toplam 5 Sayfa bulundu

Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikler

 Tv Dizileri Katagorisinde ve  Kurtlar Vadisi Pusu Forumunda Bulunan  Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikler Konusunu Görüntülemektesiniz.=>Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikler yalcin bulut:adim yalcin soyadim bulut hafizanda iyi tut hic ...

  1. #1
    Ne mutlu Türküm diyene! Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Dec 2006
    Bulunduğu Yer
    * TR *
    Mesajlar
    15.482
    Blog Yazıları
    282
    Tecrübe Puanı
    107375404

    Tanımlı Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikler





    Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikler

    yalcin bulut:adim yalcin
    soyadim bulut
    hafizanda iyi tut
    hic kimseyi yalvartmadan öldürmem ..

    Ahu: Burasi dag basi mi? Nebicim konusuyosun sen!
    Ibrahim Velid: Burasi dag basi! Ben de AYIYIM! Napacaksin?

    Polat: Ya Benim Yanımda Olursunuz, Yada Yolumdan Çekilirsin

    MEMATİ: BENİ SENMİ ÖLDÜRECEKSİN
    BULUT: BENDE İT ÇOK
    MEMATİ: BİLİYORUM 5 10 TANESİNİ HASTANELİK ETTİK YOLLADIK

    memati:kurda sormuşlar ensen neden kalın diye kurt demiş ki kafamın kalın olmasından iyidir

    Babasını kaybetti en büyük babayı buldu (HALO)

    Güllü Erhan: Dayı benzini döküp döküp üzerime gelme.Kendimi yakmazsam Nevzatı yakıcam.......

    Polat: Dayı bir gönülde iki sevda olmaz.
    Dayı: Olur olur..................


    Polat:Beni hiçbirşey değil kahpelerin delikanlılığı öldürecek

    polat : şiddet yok memati şiddet yok
    memati : şiddet yok da usta, kaşıntıyada da çare yok

    abdülhey : bunlar silah tüccarı savaşı başlatan savaşı bitiren adamlar, emanetçiler 2 nesilden fazla yaşayamaz. halbuki bak ailelere torun torba ortadalar, 3.nesillerini yaşıyolarölümsüzler
    memati : nereye ölümsüzler, herkesin bi kurşunluk canı yok mu, hadi bunların kalbi yok, beyinlerine sıkarız o da mı yok

    Polis: Kacmi$, önünü Kesin.
    Memati: Polat ALEMDAR Kacmaz, GELECEK.

    Halo:La kalabalık olmaktan zarar gelmez.Dünyada üç çeşit ahmak vardır.

    1.'si tek başına yola çıkan
    2.'si yokuşta sigara içen
    3.'sü kaynanasının evinin yanına ev yapan

    yalçın : eşin dostun ahbanın patronun polat alemdar iyi bilsin ki kimseyi yalvartmadan öldürmem.
    memati : eşimin dostumun ahbabımın hele de polat alemdarın yanında ne ölmeye nede yaşamaya yalvaracak kimse yok. beni anladın mı yalçın bulut
    -şimdilik ihaleyi aldım, sıradaki ya aklındır yada canın

    Halo:La ne kadar niyet ettim yalnız geleyimde mangal yapayım diye.Geldiğim adama bak.Senin saltanatına tüküreyim Halo

    nevzat : kardeşim ben bi iş yapmaya alışmışım, ya bana balon tutturcaksınız yada tetkiçiyi vurdurcaksınız, benim beynimi bölmeyeceksiniz
    erhan : burda nevzat haklı, bir buğday tanesini bölebilir misiniz bölemezsiniz

    erhan:çok mu belli oluyo
    tuncayın adamı: ney belli oluyo beyfendi
    erhan kalemizde gördüğümüz son dakka gölü

    velid : selçuk bey, siz gelmicekseniz ben kadınları götüreyim onlar daha çok konuşuo

    yalçın bulut: merak etme en kısa zamanda sevdiklerin de yanına gelecek

    elini bağladık dilini değil.Konuş!

  2. #2
    Ne mutlu Türküm diyene! Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Dec 2006
    Bulunduğu Yer
    * TR *
    Mesajlar
    15.482
    Blog Yazıları
    282
    Tecrübe Puanı
    107375404

    Tanımlı Ce: Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikl

    Yalçın Bulut: İp kopar, taş dağılır.

    Abdülhey: Fuat Tamer'i ne yapacağız abi?

    Polat: Halo ölürse, Holging Binasının bayrak direğine asın!

    Polat: Kim icin olursa olsun, ne icin olursa olsun namusunu peskes ceken kadina sadece acirim !

    Memati: Bundan sonra beni gordugunde ayaga kalk! Eline konua da sahip ol!

    Memati: dayı sen gidip geldin öteki taraf nasıldı ?

    Halo : yegenim azrail tamamda memati kim diyolar


    Ayı İbrahim:Bunun bedelini ödeyemezsiniz

    Abdülhey: Ödemeye can atan yok! sessiz olda kan kaybetme yoksa nerden bulalım sana uyacak ayı kanını


  3. #3
    Ne mutlu Türküm diyene! Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Dec 2006
    Bulunduğu Yer
    * TR *
    Mesajlar
    15.482
    Blog Yazıları
    282
    Tecrübe Puanı
    107375404

    Tanımlı Ce: Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikl

    Polat: Polat

    Ahu: ahu

    Polat: memnun oldum

    Ahu: beni görmek istemişsiniz

    Polat: öncelikle başsağlığı dilemek istedim

    Ahu: teşekkür ederim

    Polat: acınızı içtenlikle paylaşıyorum (etkileyici bakışlar)

    Ahu: bu randevusuz ziyaret sebebinizi öğrenebilir miyim?

    Polat: kendime uygun bi ev arıyorum. Evinizi satma gibi bi düşünceniz olabilir mi?

    Ahu: ne evim, ne de herhangi bi mülküm satılık değil.

    Polat: ben satılık mı demedim? Böyle bi düşünceniz var mı diye sordum.

    Ahu: hayır yok. Pardon ama böyle bi düşüncem olabileceği kanaatine nerden vardınız?

    Polat: böyle bi kanaatim de yok. Sadece sormak istedim.

    Ahu: hayırrr. Birinden bişey mi duydunuz. Biri size benim evimi satabileceğimi mi söyledi?

    Polat: öyle bi düşünceniz yoksa bunu bana kim söylemiş olabilir

    Ahu: afederseniz sizi tanımıyorum. Ama karşıma çıkmış “evinizi satar mısınız” diyosunuz. Biraz tuhaf değil mi?

    Polat: ben satar mısınız da demedim. Satacak olursanız talibim dedim

    Ahu: bi dakka bi dakka . ben sizin evinize gelsem, böyle bişey desem, siz ne dersiniz?

    Polat: ne ikram edebilirim derim

    Ahu: hayır. Size bişey ikram etmeyecem.

    Polat: ben size bana bişey ikram edin demedim ki

    Ahu: ama yaptığınız ayıp.

    Polat: bakın ahu hanım. Ben sözüme acınızı paylaştığımı söyleyerek başladım. Ama siz sözümü kesip bana ne istiyosunuz dediniz bu ilk ayıbınız. İkinci ayıbınız sizden bişey istiyeceğimi düşünmeniz. Yani beni tüccar olarak hatta kabacasını söyleyim mafya olarak görmeniz. Oysa beni tanımıyosunuz bile.

    Ahu: ben öyle bişey demedim.

    Polat: üçüncüsü önyargınızın üstüne tuğlalar koyup bi duvar inşa etmeniz. Niyetini bilmediğiniz bi insanı ayıplamanız. Sizi daha fazla incitmek istemem ama belki de sadece buraya sizin yanınızda olduğunu söylemek için gelmiş bi adama görüntünüz, aileniz ve tahmin edebileceğim eğitiminiz üzere davranmanız.

    Ahu: beni yanlış anladınız

    Polat: siz beni yanlış anladınız

    Cebinden kartını çıkarır

    Polat: bu telefon numaram. Evinizi satmaya karar verirseniz arayabilirsiniz

    Polat arkasını dönüp uzaklaşırken birden durup geri döner;

    Polat: malumunuz benim gibi adamlarda değerinin üzerinde ödeme yapacak kadar çok para vardır.
    **************************************

    polat: dayı içerde adamımız varmı?

    halo:çok şükür yok.

    polat:içerdeki tetikciyi öldürecekler, buna engelleyecek birileri varmı içerde.

    halo:zor ama buluruz.istersen içeriden kaçıralım can polat.

    polat-Daha içeri yeni soktuk...
    ********************************

    polat:
    "kurt pusudan ne zaman korkmuş ki.."

    Polat'tan tamer'e
    "işte bu yüzden bir ekibiz.işitmemen gereken birşeyi işitmemişsin"

    Polat'tan ahu'ya
    "ben size bana birşey de ikram edin demedim"

    memati 'den Abdulhey'e
    "bu saatten sonra kuruyemiş işine girecek halimiz yok herhalde"

    ***************************************

    memati:bu erhanın hayvani cesareti medeniyete meydan okuyo
    abdülhey:yapacak bişey yok kızlar seviyo sende bende iş yok

    POLAT: artık bizim bu işte olduğumuzu biliyolar.Sorun biz onların kim olduğunu bilmiyoruz onlar tetikte biz pusudayız

    Halo:İlk önce içeri hademe olarak girelim ağar ağar yükseliriz.

    Ömer Baba : o zaman ben sitem edeyim

    Nazife Anne : yoo hic kusura bakma bey buna hic müsade etmem Ana yüregi

    Ömer Baba : Babalarin yüregi yokmu

    Memati : Bizde kiravatli görduk, Adam zanettik

    abdulhey : abi bi 100 milyon bahşiş verirsin artık

    memati : neee one ole emeklı maası gibi

    ****************************

    polat-O tetikçinin yaşaması artık farz oldu
    --------------
    davut -düşmanından uzak durmuycaksın
    ya satınalıcaksın yada yokediceksin
    --------------
    halo: Allah'a işim düşeydi secdeye giderdim sana neye geliyim
    ----------
    güllü: abdülhey sıkı tut yoksa bu adam borsadan daha çabuk düşecek

    güllü: biz milleti dinlerken birde dinlenir mi olduk
    -------------

    Memati: abi davetmi edicez icabetmi ettiricez

    Polatavet davet Memati biz kimi davet ettikte icabet etmedi

    ------------------
    Halo Dayı:"İçeride Fare Yaşıyor,Böcek Yaşıyor...La Bir Bu Adam mı Yaşayamıyacak?
    ----------------------

    ***********************************
    Polat : Ülkeler eskiden ordularla askerlerle işgal edilirdi. Bugün durum farklı. Kalabalık hantal ve düşmanlık uyandırıcı ve çok ama çok pahalı orduların yerini yatırımcılar aldı.yatırımcılarla bir ülkenin içine kadar girersin. Tek tek bütün kaynaklarını ele geçirirsin. Adın işgalci değil kurtarıcı olur.

    Memati : Usta bu sefer kiminle savaşıyoruz.
    Polat : Ne savaşı memati, savaş yok. Sadece bu faili meçhullerden yola çıktım. Bizim insanımızı kim öldürüyor. Niye yapıyor. Suikastler niye işleniyor.

    Toros:Kızım bu işler sadece kurallarla olmuyor. Senin ihale dediğin eski zamanların savaşı. O saydığım dört aile de mahşerin dört atlısı. Şartlarla savaşın kuralları, teslim olana kılıç çekilmez, esire işkence edilmez gibi.. savaşı kazanmanın yolu ise hile.
    Ahu Toros: bu sadece iş. Ne savaşı.
    Toros: hayatta kalma savaşı. Ya sen onları yiceksin ya da onlar seni.
    Ahu Toros: o zaman biz onları yiyecez.
    Toros: kim ayakta kalırsa o yicek. Kurtlukta düşeni yemek kanundur.

    Güllü: ne zamandan beri sol örgütler plazma camı temizlerken kalaşnikofla iş adamı tarıyor.

    Güllü: hayırlı uğurlu olsun. Üç silahşörler sahalara döndü.

    ******************************************

    polat ahu'ya: bilirsiniz benim gibi adamlarda; mala değeriinin üstünde verecek kadar çok para vardır

    ---------------------

    Ahu: Sen babamın sesini duydun mu hayatında? Ömründe bi kelime ettin mi? Konuştun mu? Tanıdın mı? Hayır. Ama ifadende babamın ne kadar öldürülmeyi hak ettiğini toplum düşmanı olduğunu anlattın. Bi insan hem öldürülüp, hem de mahkum edilir mi? Böyle bi şey olur mu? Bi insan birini öldürüp bi de bununla övünüyorsa buna ne demeli? En büyük yalan birini öldürüp, bunu ülke için, vatan için, yurt için devrim yaptığını söylemek değil mi? Sen bu vatan için, bu millet için hadi onu da geç, kendi ailen için, annen baban için, varsa çocukların için ne yaptın?
    _: Haklısın hiç bişey yapmamışım. Seni de öldürseydim tam bişey yapmış olacaktım.
    Hakim: Kes sesini…
    --------------------------
    Gazeteci: Büyük balık yakaladık hih
    Memati: Ver bakayım sen o makineyi
    Gazeteci: Ben kötü bişey yapmıyorum, işimi yapıyorum.
    Memati: İşini yapmana bişey diyen yok.
    Gazeteci: Bırakın beni gideyim o zaman
    Memati: Bırakacağım sakin ol patlama. Bak gülüm sen beni görmedin ben seni görmedim. Sen bu resimleri çekmedin, ben bu resimleri silmedim. Sen beni tanımazsın, bende seni tanımam.
    Gazeteci: Bu yaptığınız suç.
    Memati: Bak bakayım gözlerime, sen bende suç işlemekten korkan gözler görüyor musun?

    ---------------------
    Erhan: İyide niye bıraktığını anlamadım Memati abi.
    Memati: Bişeyi de anlama eksik kal Erhan.
    Erhan: İyi de konuşacak şöyle oldu böyle oldu diye.
    Memati: Elinde resim olmadıktan sonra isterse hiç susmasın. Sen yola bak bırak çene çalmayı.
    Erhan: Sende haklısın ifade özgürlüğünün bu kadar kıymetsiz olduğu bi yerde gazeteci konuşsa ne olur, Erhan konuşsa ne olur?
    ---------------------

    Polat: Hikmet Tuncayın yapısı biraz farklı. Hastaneden de yeni çıkıyor.
    Erhan: Yani
    Polat: Gitme çok üstüne, bana çok lazım.
    Erhan: Deli deliyi görünce çomağını saklar. Sen merak etme.
    */******************************************
    ahmet sayman : size nasıl yardımcı olabiliriz.
    memati : olursunuz canım niye olmayasınız
    ahmer sayman : hanginiz polat beyin finanscısı
    güllü : benim kartvizitimi vereyim
    memati : eee yicem kartvizitinizi
    bu toros holdingin kağıtları mı ne toplamışsın onları bize devredeceksin
    ahmet sayman : ben toplamadım
    memati : yalan konuşacaksak başka türlü konuşalım

  4. #4
    Ne mutlu Türküm diyene! Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa Baktabul'un Çılgını Mr. NuteLLa - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Dec 2006
    Bulunduğu Yer
    * TR *
    Mesajlar
    15.482
    Blog Yazıları
    282
    Tecrübe Puanı
    107375404

    Tanımlı Ce: Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikl

    Ben bu mücadelenin içnde yer almak istiyorum.Terörle değil arkasındakilerle,teröristle değil onu doğuran,besleyen ve kullananlarla

    --------


    Kurt ne zaman Pusudan korkmuş ki şimdi korkalım" p.alemdar

    -----------

    bak bakim gözlerime sen bende suç işlemekten korkan gözler görüyor musun??(memati)


    ifade özgürlüğünün bu kadar kıymetsiz olduğu yerde gazeteci niye konuşsun..Erhan niye konuşsun..(erhan)

    ---------

    kurtlukta kanun düşeni yemektir.

    --------

    Bildiğiniz gibi terörle mücadele etmeme izin verilmedi ama ben vazgeçmek niyetinde değilim... (p.alemdar)

    Saçmalama lan Polat Alemdar senle ilgilense şuan hayatta olurmuydun (cezaevi müdürü)

    ------


    Polat Alemdar: Ülkeler eskiden ordularla askerlerle işgal edilirdi. Bugün durum farklı. Kalabalık hantal ve düşmanlık uyandırıcı ve çok ama çok pahalı orduların yerini yatırımcılar aldı.yatırımcılarla bir ülkenin içine kadar girersin. Tek tek bütün kaynaklarını ele geçirirsin. Adın işgalci değil kurtarıcı olur.

    Memati : Usta bu sefer kiminle savaşıyoruz.
    Polat Alemdar: Ne savaşı memati, savaş yok. Sadece bu faili meçhullerden yola çıktım. Bizim insanımızı kim öldürüyor. Niye yapıyor. Suikastler niye işleniyor.

    Toros:Kızım bu işler sadece kurallarla olmuyor. Senin ihale dediğin eski zamanların savaşı. O saydığım dört aile de mahşerin dört atlısı. Şartlarla savaşın kuralları, teslim olana kılıç çekilmez, esire işkence edilmez gibi.. savaşı kazanmanın yolu ise hile.
    Ahu Toros: bu sadece iş. Ne savaşı.
    Toros: hayatta kalma savaşı. Ya sen onları yiceksin ya da onlar seni.
    Ahu Toros: o zaman biz onları yiyecez.
    Toros: kim ayakta kalırsa o yicek. Kurtlukta düşeni yemek kanundur.

    Güllü: ne zamandan beri sol örgütler plazma camı temizlerken kalaşnikofla iş adamı tarıyor.

    Güllü: hayırlı uğurlu olsun. Üç silahşörler sahalara döndü.

    Polat Alemdar: kurt ne zaman pusudan korkmuş ki şimdi korkalım.

    Memati: bak bakıyım gözlerime. Sen bende suç işlemekten korkan gözler görüyormusun?


    ---------


    Ahu: Sen babamın sesini duydun mu hayatında? Ömründe bi kelime ettin mi? Konuştun mu? Tanıdın mı? Hayır. Ama ifadende babamın ne kadar öldürülmeyi hak ettiğini toplum düşmanı olduğunu anlattın. Bi insan hem öldürülüp, hem de mahkum edilir mi? Böyle bi şey olur mu? Bi insan birini öldürüp bi de bununla övünüyorsa buna ne demeli? En büyük yalan birini öldürüp, bunu ülke için, vatan için, yurt için devrim yaptığını söylemek değil mi? Sen bu vatan için, bu millet için hadi onu da geç, kendi ailen için, annen baban için, varsa çocukların için ne yaptın?
    _: Haklısın hiç bişey yapmamışım. Seni de öldürseydim tam bişey yapmış olacaktım.
    Hakim: Kes sesini…

    Gazeteci: Büyük balık yakaladık hih
    Memati: Ver bakayım sen o makineyi
    Gazeteci: Ben kötü bişey yapmıyorum, işimi yapıyorum.
    Memati: İşini yapmana bişey diyen yok.
    Gazeteci: Bırakın beni gideyim o zaman
    Memati: Bırakacağım sakin ol patlama. Bak gülüm sen beni görmedin ben seni görmedim. Sen bu resimleri çekmedin, ben bu resimleri silmedim. Sen beni tanımazsın, bende seni tanımam.
    Gazeteci: Bu yaptığınız suç.
    Memati: Bak bakayım gözlerime, sen bende suç işlemekten korkan gözler görüyor musun?

    Erhan: İyide niye bıraktığını anlamadım Memati abi.
    Memati: Bişeyi de anlama eksik kal Erhan.
    Erhan: İyi de konuşacak şöyle oldu böyle oldu diye.
    Memati: Elinde resim olmadıktan sonra isterse hiç susmasın. Sen yola bak bırak çene çalmayı.
    Erhan: Sende haklısın ifade özgürlüğünün bu kadar kıymetsiz olduğu bi yerde gazeteci konuşsa ne olur, Erhan konuşsa ne olur?

    Polat: Hikmet Tuncayın yapısı biraz farklı. Hastaneden de yeni çıkıyor.
    Erhan: Yani
    Polat: Gitme çok üstüne, bana çok lazım.
    Erhan: Deli deliyi görünce çomağını saklar. Sen merak etme.

    Polat: Benim bu kıza yardım etmem lazım.
    Tamer: İşitemedim efendim.
    Polat: O yüzden birlikte çalışıyoruz Tamer. Neyi işitmemen gerektiğini bildiğin için.

    Polat: Polat alemdar
    Ahu: Ahu
    Polat: Memnun oldum
    Ahu: Beni görmek istemişsiniz.
    Polat: Öncelikle başsağlığı dilemek isterim.
    Ahu: Teşekkür ederim.
    Polat: Acınızı içtenlikle paylaşıyorum.
    Ahu: Bu randevusuz ziyaret sebebini öğrenebilir miyim?
    Polat: Kendime uygun bi ev arıyorum. Evinizi satma gibi bi düşünceniz olabilir mi?
    Ahu: Ne evim ne de sıradan bi mülküm satılık değil.
    Polat: Ben satılık mı demedim, böyle bi düşünceniz var mı dedim.
    Ahu: Hayır yok. Pardon ama böyle bi düşüncem olabileceği kanaatine nerden vardınız?
    Polat: Böyle bi kanaatim de yok. Sadece sormak istedim.
    Ahu: Birinden bişey mi duydunuz? Biri size benim evimi satabileceğimi mi söyledi?
    Polat: Öyle bi düşünceniz yoksa bunu bana kim söylemiş olabilir?
    Ahu: Afedersiniz sizi tanımıyorum ama karşıma geçmiş bana evimi satar mısınız diyorsunuz. Biraz tuhaf değil mi?
    Polat: Ben satar mısınız da demedim. Satacak olursanız talibim dedim.
    Ahu: Bi Dakka ben sizin evinize gelip böyle desem siz ne dersiniz?
    Polat: Ne ikram edebilirim derim.
    Ahu: Hayır size bişey ikram etmeyeceğim.
    Polat: Ben size bana bişey ikram edin demedim ki.
    Ahu: Ama yaptığınız ayıp.
    Polat: Bakın Ahu hanım ben sözüme acınızı paylaştığımı söyleyerek başladım. Ama siz sözümü kesip bana ne istiyorsunuz dedin. Bu ilk ayıbınız. İkinci ayıbınız sizden bişey isteyeceğimi düşünmeniz. Yani beni tüccar olarak daha kabasını söyleyeyim hatta mafya olarak görmeniz. Oysa beni tanımıyorsunuz bile.
    Ahu: Ben öyle bişey demedim.
    Polat: Üçüncüsü ön yargınızın üstüne tuğlalar koyup, bi duvar inşa etmeniz. Niyetini bilmediğiniz bi insanı ayıplamanız. Sizi daha fazla incitmek istemem ama belki de buraya sadece sizin yanınızda olduğunuzu söylemeye gelmiş bi adama aileniz ve almış olduğunuz eğitim üzre davranmanız.
    Ahu: Beni yanlış anladınız.
    Polat: Siz beni yanlış anladınız.

    Erhan: Beynimizin içini de dinliyorlarsa, Nevzat’ın yüzüne nasıl bakarım bilmiyorum. Gerçi bi tek onun içi rahat. 0 düşünce, 0 açık.

    -------------


    polat: dayı içerde adamımız varmı?

    halo:çok şükür yok.

    polat:içerdeki tetikciyi öldürecekler, buna engelleyecek birileri varmı içerde.

    halo:zor ama buluruz.istersen içeriden kaçıralım can polat.

    polat:daha içeri yeni soktuk...

    polat:
    "kurt pusudan ne zaman korkmuş ki.."

    Polat'tan tamer'e
    "işte bu yüzden bir ekibiz.işitmemen gereken birşeyi işitmemişsin"

    Polat'tan ahu'ya
    "ben size bana birşey de ikram edin demedim"

    memati 'den Abdulhey'e
    "bu saatten sonra kuruyemiş işine girecek halimiz yok herhalde"
    memati:bu erhanın hayvani cesareti medeniyete meydan okuyo
    abdülhey:yapacak bişey yok kızlar seviyo sende bende iş yok

    POLAT: artık bizim bu işte olduğumuzu biliyolar.Sorun biz onların kim olduğunu bilmiyoruz onlar tetikte biz pusudayız

    Halo:İlk önce içeri hademe olarak girelim ağar ağar yükseliriz.

    Ömer Baba : o zaman ben sitem edeyim

    Nazife Anne : yoo hic kusura bakma bey buna hic müsade etmem Ana yüregi

    Ömer Baba : Babalarin yüregi yokmu

    Memati : Bizde kiravatli görduk, Adam zanettik

    abdulhey : abi bi 100 milyon bahşiş verirsin artık

    memati : neee one ole emeklı maası gibi



    Polat: Polat alemdar

    Ahu: ahu

    Polat: memnun oldum

    Ahu: beni görmek istemişsiniz

    Polat: öncelikle başsağlığı dilemek istedim

    Ahu: teşekkür ederim

    Polat: acınızı içtenlikle paylaşıyorum (etkileyici bakışlar)

    Ahu: bu randevusuz ziyaret sebebinizi öğrenebilir miyim?

    Polat: kendime uygun bi ev arıyorum. Evinizi satma gibi bi düşünceniz olabilir mi?

    Ahu: ne evim, ne de herhangi bi mülküm satılık değil.

    Polat: ben satılık mı demedim? Böyle bi düşünceniz var mı diye sordum.

    Ahu: hayır yok. Pardon ama böyle bi düşüncem olabileceği kanaatine nerden vardınız?

    Polat: böyle bi kanaatim de yok. Sadece sormak istedim.

    Ahu: hayırrr. Birinden bişey mi duydunuz. Biri size benim evimi satabileceğimi mi söyledi?

    Polat: öyle bi düşünceniz yoksa bunu bana kim söylemiş olabilir

    Ahu: afederseniz sizi tanımıyorum. Ama karşıma çıkmış “evinizi satar mısınız” diyosunuz. Biraz tuhaf değil mi?

    Polat: ben satar mısınız da demedim. Satacak olursanız talibim dedim

    Ahu: bi dakka bi dakka . ben sizin evinize gelsem, böyle bişey desem, siz ne dersiniz?

    Polat: ne ikram edebilirim derim

    Ahu: hayır. Size bişey ikram etmeyecem.

    Polat: ben size bana bişey ikram edin demedim ki

    Ahu: ama yaptığınız ayıp.

    Polat: bakın ahu hanım. Ben sözüme acınızı paylaştığımı söyleyerek başladım. Ama siz sözümü kesip bana ne istiyosunuz dediniz bu ilk ayıbınız. İkinci ayıbınız sizden bişey istiyeceğimi düşünmeniz. Yani beni tüccar olarak hatta kabacasını söyleyim mafya olarak görmeniz. Oysa beni tanımıyosunuz bile.

    Ahu: ben öyle bişey demedim.

    Polat: üçüncüsü önyargınızın üstüne tuğlalar koyup bi duvar inşa etmeniz. Niyetini bilmediğiniz bi insanı ayıplamanız. Sizi daha fazla incitmek istemem ama belki de sadece buraya sizin yanınızda olduğunu söylemek için gelmiş bi adama görüntünüz, aileniz ve tahmin edebileceğim eğitiminiz üzere davranmanız.

    Ahu: beni yanlış anladınız

    Polat: siz beni yanlış anladınız

    Cebinden kartını çıkarır

    Polat: bu telefon numaram. Evinizi satmaya karar verirseniz arayabilirsiniz

    Polat arkasını dönüp uzaklaşırken birden durup geri döner;

    Polat: malumunuz benim gibi adamlarda değerinin üzerinde ödeme yapacak kadar çok para vardır.

  5. #5
    Süper Üye KasKabaKulak Buraların yabancısı KasKabaKulak - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    270
    Tecrübe Puanı
    168

    Tanımlı Ce: Kurtlar Vadisi Pusu ,Kurtlar Vadisi Pusu replikleri,Kurtlar Vadisi Pusu - replikl

    bunları bize tekrar hatırlattıgın icin tesekkür ederim

+ Konu Cevapla

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 01-21-2011, 03:39
  2. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 01-18-2011, 18:26
  3. Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 05-24-2010, 19:51
  4. Kurtlar Vadisi Pusu - Kurtlar Vadisi Pusu 53. Bölüm Özeti
    By HaZzAL in forum Kurtlar Vadisi Pusu
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 03-29-2009, 16:31
  5. Kurtlar Vadisi Pusu - Kurtlar Vadisi Pusu 52. Bölüm Özeti
    By HaZzAL in forum Kurtlar Vadisi Pusu
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 03-29-2009, 16:31

Etiketler

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375